Avatar billede hobbez Nybegynder
09. maj 2001 - 12:40 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Defaced websites - liste over danske.....

Jeg kender selvfølgelig www.attrition.org/mirror/attrition og herunder http://www.attrition.org/mirror/attrition/dk.html

Men er der et andet \'fortrukket\' website der viser (hvortil crackere (\'hackere\') og script-kiddies indsender) defacements af DANSKE websites?

Eller med andre ord: Hvor er der størst sandsynlighed for at jeg kan få den mest komplette oversigt over (mirror med)  defacements af DANSKE websites?

/Rob
Avatar billede jvilladsen Nybegynder
09. maj 2001 - 13:22 #1
Avatar billede hobbez Nybegynder
09. maj 2001 - 13:50 #2
jvilladsen >> Jeg kan ikke se, at Fbi indeholder/har lister, ud over omtale af enkeltsager.

/Rob
Avatar billede kapla Nybegynder
09. maj 2001 - 13:54 #3
Avatar billede ezzuk Nybegynder
09. maj 2001 - 17:23 #4
2600.dk er næsten kun scriptkiddies. blazer var engang tit derinde, for at høre hvad de havde at bringe på bane. men han sagde at de allesammen var en bunke scriptkiddies
Avatar billede hobbez Nybegynder
18. maj 2001 - 14:46 #5
Lukker her, syntes ikke jeg har fået noget der var bedre end http://www.attrition.org/mirror/attrition/dk.html

/Rob