Avatar billede onkel_sofus Nybegynder
06. juni 2006 - 11:16 Der er 4 kommentarer

Mit trådløse netværk vil ikke tilslutte

jeg sidder her med en bærbar packard bell og mit trådløse netværk vil ikke tilslutte min computer finder kortet men det vil bare ikke tilslutte...

mit trådløse netværkskort hedder: Atheros Wireless Network Adapter hvordan får jeg det til at virke
Avatar billede drgonzo Praktikant
06. juni 2006 - 11:18 #1
prøv at resette din router. Der burde stå hvordan du gør i manualen.
Avatar billede onkel_sofus Nybegynder
06. juni 2006 - 11:43 #2
det er prøvet og det hjælper ikke
Avatar billede james_t_dk Juniormester
06. juni 2006 - 12:19 #3
I mange bærbare er der en knap/taste kombination til at tænde for det trådløse kort.

Kortet er som default slukket af sikkerheds årsager. Hvilken model er der tale om? Har du læst i manualen hvordan det tændes?
Avatar billede drgonzo Praktikant
06. juni 2006 - 12:33 #4
james - er det ikke normalt hvis det er et indbygget netkort? Synes det lyder til at være et indstiks kort.

Prøv at geninstaller drivere og programmet til netværks kortet