Avatar billede htmlkongen Novice
03. juni 2006 - 15:06 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

PDA kalender?

Jeg skal have en PDA som er kalender som samtidig kan ringe fra sig. Og IKKE en telefon med kalender!

Altså søges følgende:

Gode råd på hvilke konkrete modeller som er lette (brugervenlige!!!) og tilgængelige at bruge som kalender - og samtidig som telefon...

/Htmlkongen

God pinse :)
Avatar billede fxj Juniormester
04. juni 2006 - 02:37 #1
Avatar billede htmlkongen Novice
04. juni 2006 - 18:00 #2
Super. Det ser godt ud, men er den første ikke en telefon?

Det skal bare være så mega simpelt at bruge den at man ville kunne give den til en pensionist uden personen skal kunne læse manualen :)

Den behøver ikke kunne 1289031 ting som kamera og det. Vigtigst er kalender og tlf . Resten er ligemeget ...

Nummer 2 ser egentlig OK ud også..

Har du andre forslag?
Avatar billede leif Seniormester
04. juni 2006 - 18:05 #3
Har selv Qtek 9100 som en PDA med indbygget telefon og er næsten tilfreds. På min går telefonen til tider i dvale og kan ikke finde min udbyder før jeg har genstartet enheden. Men ellers er jeg tilfreds.

Den første han viser er en SmartPhone dvs. en Telefon med Windows på.

Nummer 2 er en PDA med Telefon samt at den har TouchScreen som for nogen er en fordel.
Avatar billede leif Seniormester
04. juni 2006 - 18:06 #4
Uanset hvilken du overvejer, så snak med dit teleselskab hvis du har haft dit abonnement i mindst 6 måneder så kan det være at du kan få noget tilskud til den ved at forlænge dit abonnement.
Avatar billede htmlkongen Novice
04. juni 2006 - 20:02 #5
Oki. Hvordan ligger priserne typisk for sådanne ting?

PT har jeg CBB - erhverv.

Den fejl du skrev om - kan du ikke bare få den lavet? Garanti eller?

Der er ikke noget med at enheden sletter sig selv hvis den ikke får strøm i længere tid osv? Vel?
Avatar billede htmlkongen Novice
04. juni 2006 - 20:05 #6
Kan man godt have alm SIM kort i?
Avatar billede leif Seniormester
04. juni 2006 - 20:16 #7
CBB Mobilshop ser ikke ud til at have den.

For at bruge Telefonen skal du have et ganske almindeligt Simkort i, det er jo en mobiltelefon.
Avatar billede leif Seniormester
04. juni 2006 - 20:44 #8
Det ligner faktisk en OK pris når vi snakker u/abb
Avatar billede htmlkongen Novice
06. juni 2006 - 22:53 #9
Oki. Leif smid lige et svar som tak også :)
Avatar billede leif Seniormester
07. juni 2006 - 07:23 #10
Håber du bliver glad for den
Avatar billede leif Seniormester
07. juni 2006 - 07:23 #11
.
Avatar billede htmlkongen Novice
07. juni 2006 - 16:18 #12
Gør jeg :)
Avatar billede leif Seniormester
24. juni 2006 - 20:25 #13
Har du fået den og hvad synes du om den ? (Hvis det var den du endte med at købe)