Avatar billede flamsk Nybegynder
02. juni 2006 - 22:58 Der er 3 kommentarer

Vurdering smschamps.com

Hej

Kan ikke lave en vurdering af www.smschamps.com
som er et site vi har lavet til at sende billige sms beskeder
til udlandet ?

Mvh
flamsk
Avatar billede madeindk Nybegynder
03. juni 2006 - 01:43 #1
Hej flamsk

Jeg synes det er en super fed side, kan virkelig godt lide den grønne med den grå. Men der er dog nogle ting jeg synes er en smule uholdbare og som kan gøres bedre med en mindre håndvending:

1. 'MouseOver' funktionen i den øverste menu så linket bliver grønt, det bliver utydeligt - synes det kunne se godt ud hvis der ikke sket noget med linket men det bare var den lille venkendte Windows hånd der kom frem :-)

2. Der burde være en padding/margin i toppen på de forskellige sider med indhold. Overskriften står helt oppe i toppen - der burde være et mellemrum, det ser en smule rodet ud.

3. Den nederste boks du har hvor der står 'Copyright © 2006 SMS Champs' det ser super cool ud teksten står der og det gør siden overskuelig, men måske burde du sætte teksten præcis i midten af dit grafik der.

Mvh
madeindk
Avatar billede bjarke1981 Nybegynder
04. juni 2006 - 11:20 #2
Hej flamsk

Ganske pæn side. Her er mine kommentarer:

1: Teksten på startsiden er lige på kanten til at være for bred. Del den evt. op i to spalter. Det gør det mere overskueligt, og mere overkommeligt for folk at læse. :)

2: Måske nogle flere fotografier, til at skabe mere liv. Typisk kan ren grafik virke rigtig godt, og se fedt ud. Men som altid "siger et billede mere end tusind ord".

Det var lige hvad jeg havde.

Held og lykke med siden! :D

mvh

Bjarke1981
Avatar billede miqe Nybegynder
19. juli 2006 - 17:22 #3
Pæn side og overskuelig side.
Man skal lægge informationer fra forsiden og pricingsiden sammen for at regne ud hvor meget 1 credit er. Må gå ud fra at €0.075 svarer til gruppe 1 på 0.75 credits.
Det er ikke alle med SMS-kløe der vil regne den ud lige hurtigt og det burde derfor fremgå en smule tydeligere.