Avatar billede snooby Nybegynder
31. maj 2006 - 22:22 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Se lige på et forum jeg har lavet

Hey se lige på den her side: http://www.snooby.dk/TFT4/index.asp

og fortæl om der er noget jeg kunne lave bedre ved designet og havd der er godt og skidt..
Avatar billede mysitesolution Nybegynder
31. maj 2006 - 22:45 #1
bestemt... sort tekst på mørkegrå baggrund hænger bestemt ikke sammen... kan dog heller ikke lide hvid på mørkegrå baggrund, men det er nok mere en smags sag.

Måske du kunne gøre din log ind knap federe?
Avatar billede tdafoobar Nybegynder
31. maj 2006 - 22:49 #2
mørkt,kedeligt. Ekstremt dårlige farvevalg.

Det er en om'er
Avatar billede uldumsedb Nybegynder
01. juni 2006 - 12:26 #3
ja lige som de to andre synes jeg også at sort på mørk basgrund ikke er så godt da det er meget svært at se siden mangler også lidt mere spil den er på nuværende lidt kedelig
mhv
torben
Avatar billede snooby Nybegynder
01. juni 2006 - 14:29 #4
ja okay, kom med nogle forslag så ?
Avatar billede snooby Nybegynder
01. juni 2006 - 14:44 #5
Nu har jeg endret på tekst farverne sådan der er en farve i menuen og en anden i content
Avatar billede mr.burns Nybegynder
03. juni 2006 - 23:09 #6
Kan overhovedet ikke se linksne i den blå farve. Så det ville jeg lave om. ellers fint/enkelt design du har valgt
Avatar billede snooby Nybegynder
09. august 2006 - 12:39 #7
ingen svar lukket