Avatar billede minus Nybegynder
27. maj 2006 - 04:54 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

V: Hjemmeside (Retard.dk)

Hey...

Jeg vil gerne have dette site vurderet:

http://www.retard.dk/

Ris/ros? Kritik?
Har ikke så meget andet at sige end "skyd løs" :P

200 points bliver fordelt mellem alle der svarer :)
Avatar billede trekkies Juniormester
27. maj 2006 - 08:43 #1
Den eneste måde man kan kontakte dig er via forside, måske kan du ændre det.

Du skal nok kigge på din kode:
http://validator.w3.org/check?verbose=1&uri=http%3A%2F%2Fwww.retard.dk%2Findex.php

Hvad jeg kan se er at sitet er med babes og flash spil, men hvad er meningen med sitet?
Avatar billede minus Nybegynder
27. maj 2006 - 08:48 #2
well, man kan sige at meningen er at alt underholdning er samlet ét sted =)
sådan småt set.. ^^
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
27. maj 2006 - 11:52 #3
Du skal være opmærksom på at en del af dine videoer henviser til vidilife, som forsøger at sende en lille ekstra gave med til computeren (Errorsafe, skodprogram).
Dårligt sikrede computere vil få den ind af bagdøren.
Avatar billede minus Nybegynder
27. maj 2006 - 17:42 #4
halvamatoer--> oh, det havde jeg ikke set. tjekker det lige igennem ved de næste par film så, ellers lader jeg bare være med at tilføje film fra vidilife =)
Avatar billede themhpe Nybegynder
02. juni 2006 - 07:33 #5
Baggrundsfarven kunne måske være en mørkere nyance af rød, for at sætte selve siden mere i fokus? Ville hjælpe på sidens udseende og brugbarhed tror jeg.

Synes det er lidt svært at komme til at se dine menupunkter ude i venstre side i første omgang. Selvom de faktisk er ret lækre visuelt, er de måske lidt for diskrete?
Du kan evt. gøre dem større, eller højrestille dem (måske ind under Retard.dk logoet) så øjet for øje på dem noget før.

Men kommer selvfølgelig an på hvorvidt dine menupunkter er noget af det væsentlige på siden.
//The M.h.p.e.
Avatar billede bjarke1981 Nybegynder
04. juni 2006 - 13:59 #6
Det ser fint ud. :) Minder en del om en dansk version af killsometime.com og metacafe.com. Du kan evt. finde mere inspiration der?

Ellers kan jeg bare sige, det måske kan hjælpe på overskueligheden, at lægge dele af informationen på startsiden, i undermenuer. Ved første øjekast, kan startsiden godt virke en anelse forvirrende.

mvh

Bjarke1981
Avatar billede miqe Nybegynder
19. juli 2006 - 17:14 #7
Pænt design.
For meget indhold på forsiden.
Man skal gætte sig frem til hvad siden skal bruges til, når man ser den første gang.
Vis folk ikke finder ud af hvad siden handler om surfer de hurtigt videre til en anden hjemmeside. Det kan evt. gøre med et hurtigt slogan oppe under logoet, som en lille appetitvækker.