Avatar billede leif Seniormester
26. maj 2006 - 11:20 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvis vedhæftning så

Hej,

Kan ikke lige hvordan det skal gøres, men hvordan kan jeg i en Colomn, lave så hvis der er en vedhæftning i Feltet Attachment, så skriver den Ja, og ellers skriver den Nej.

På forhånd tak.

Fra
Leif
Avatar billede sorenstrom Nybegynder
26. maj 2006 - 11:56 #1
Du kan bruge denne her:
@If(@Attachments;"Ja";"Nej")

Hvis du i stedet gerne vil have vist papirclips, hvis der er vedhæftede filer, skal du skrive:
@If(@Attachments;5;0)

Husk så også at sætte kolonnen til: "Display values as icons"

/Søren
Avatar billede leif Seniormester
26. maj 2006 - 12:04 #2
Cool.

Lige et hurtigt side spørgsmål, hvordan kan jeg rename et felt, således at de ting som er gemt i det gamle navn kommer med over i det nye ?