Avatar billede webmaster123 Nybegynder
24. maj 2006 - 17:05 Der er 4 kommentarer

Spil system

Inde på min hjemmeside der har jeg nogle sider med spil, dem vil jeg gerne have til at stå i række følge! hvordan gør jeg det? Altså når jeg tilføjer en spil så skal det nyeste være øverst og når der er over 9 spil på siden så skal den aftomatisk oprette en ny side. Hvodan får man dem til det. Du kan se det her http://www.123sjov.dk Tak:)
Avatar billede coderdk Praktikant
24. maj 2006 - 23:38 #1
Hvis de ligger i en database, kan du jo gemme en dato og et tidspunkt og sortere efter den? Eller sortere efter din auto_incrementede id eller lignende ;)
Avatar billede ztorezupermand Nybegynder
18. juni 2006 - 16:53 #2
Vil du have at jeg skal lave det helt færdigt for dig eller bare fortælle hvordan man gør?
Fortælling;
Du kan gemme tingene i en MySQL-database, og give dem ID, så den med det højste ID (det må jo så være de nyeste) de kommer til at være øverst.
- Og så kan du ellers bare vælge at have en table på 3x3, og så når pladserne er udfyldt, så er det en ny side.
^ Kan også gøres med ID, så højst 9 ID'er pr. side og mindst 1. ^
Avatar billede webmaster123 Nybegynder
20. juni 2006 - 17:38 #3
Hvis du gider at lave et lille system til mig ville det være godt... Er nemlig ikke så god til at lave sådan noget:D
Avatar billede ztorezupermand Nybegynder
20. juni 2006 - 20:07 #4
http://www.eksperten.dk/artikler/315
Læs den artikel.
Den koster godt nok 5 point men altså :)