Avatar billede imadchabab Nybegynder
24. maj 2006 - 09:47 Der er 2 kommentarer

clipping mask? i Indesign

Hej

Jeg er begyndt at bruge Indesgin, hvordan laver man Clipping mask ( som i illustrator) i Indesign? hvad hedder den i Indesign?
Avatar billede Mads Praktikant
24. maj 2006 - 10:41 #1
jeg mener ikke at funktionen er i Indesign. Benyt heller photoshop, meget bedre. Det bare et godt råd.
Avatar billede imadchabab Nybegynder
24. maj 2006 - 10:57 #2
Jeg tror da at det brude da være. DEt jeg har er en pdf (a4) som jeg skal bare skal bruge noget af, og behøver ikke hele dokumentet. så jeg "place" den ind i Indesign dokumentet, og burde skære noget fra.