Avatar billede wismann Nybegynder
08. maj 2001 - 11:48 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Chat rum

Er jeg den eneste der syndes at det ville være en god idie med et chat rumher på eksperten.. Til at diskuterer aktuelle emner???

*Wismann*
Avatar billede milo Nybegynder
08. maj 2001 - 11:54 #1
Det har været oppe før, jeg har bl.a. spurgt om det samme...svaret var klart nej :(
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
08. maj 2001 - 11:55 #2
Ja, det er du den eneste der synes ;-)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
08. maj 2001 - 11:55 #3
Admin siger nej og det gør jeg også.

Løsninger ville diksuteres i et lukket rum hvor ingen kan følge med og så er der ikke meget at lære her på www.eksperten.dk

/Nikolaj
Avatar billede wismann Nybegynder
08. maj 2001 - 11:57 #4
øv (hulk hulk) Så lukker vi da bare ned igen ;(
Avatar billede Slettet bruger
08. maj 2001 - 11:59 #5
wisman> Du kan jo selv lave et...Så kan dem der synes det er god ide bruge det.
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
09. maj 2001 - 10:02 #6
Det er diskuteret mange gange, og indtil videre er holdningen herfra fortsat afvisende.