Avatar billede -frost- Nybegynder
08. maj 2001 - 11:44 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Asp nybegynder

Hej...

jeg søger en der har en adr hvor man kan lære asp lisom den her adr den er adr er bare med php men hvis der findes sådan en adr så vil jeg godt have den...

/-forst-

P.S. her er adr til den php undervisnign
http://www.phpuniverset.dk/show_artikels.phtml?ArtikelID=8
Avatar billede ellebaek Nybegynder
08. maj 2001 - 11:45 #1
Avatar billede nute Nybegynder
08. maj 2001 - 11:45 #2
Avatar billede -frost- Nybegynder
08. maj 2001 - 11:46 #3
har jeg kigget på men jeg med www.html.dk der skal man ned i 5\'eren for det og det vil jeg ik er der ik en anden adr???
Avatar billede nute Nybegynder
08. maj 2001 - 11:48 #5
hva mener du med \"der skal man ned i 5\'eren for det\" ??
Avatar billede -frost- Nybegynder
08. maj 2001 - 11:49 #6
jeg har kigget på http://www.activeserverpages.dk/aspdigital/default.asp?mode=showchapter&chapter=1  jeg syntes der ik er noget godt :o( er der andre
Avatar billede nute Nybegynder
08. maj 2001 - 11:50 #7
hva er det du egentlig vil ha ??? Du har fått link til de to mest brukte tutorials om ASP her i danmark
Avatar billede tulle Nybegynder
08. maj 2001 - 11:52 #8
Avatar billede -frost- Nybegynder
08. maj 2001 - 11:53 #9
http://www.phpuniverset.dk/show_artikels.phtml?ArtikelID=8
vil jeg have som den her adr i http://www.html.dk/tutorials/asp
skal man helt ned i Lektion7 for at få det rigtige syntes jeg
Avatar billede nute Nybegynder
08. maj 2001 - 12:29 #10
jammen hvorfor starter du så ikke på leksjon 7 ??? du er jo ikke nødt til å lese det hele (selv om det anbefales)
Avatar billede -frost- Nybegynder
08. maj 2001 - 12:34 #11
ved jeg ik :o( man skal næsten bruge 100 kr på at købe en bog :o(
Avatar billede nute Nybegynder
08. maj 2001 - 12:36 #12
ærlig talt...man får ingenting gratis i denne verden, og den tutorialen på html.dk er faktisk ikke *så* vanskelig å lese seg igjennom.
Avatar billede -frost- Nybegynder
08. maj 2001 - 12:37 #13
nej og du har fået dine point