Avatar billede ole-rahbek Nybegynder
19. maj 2006 - 18:04 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Codec H264

Hej eksperter!

Jeg har et par videofiler liggende, som jeg ikke kan få lov at afspille. Tilsyneladende mangler jeg følgende codec: H264.

Jeg downloadede et program(?) som skulle afhjælpe problemet her: http://www.free-codecs.com/x264_Video_Codec_download.htm - men dette hjalp ikke.

Hvad kan jeg gøre?

Med venlig hilsen
Ole Rahbek, Århus.
Avatar billede adam0053 Nybegynder
19. maj 2006 - 19:23 #1
hent CCCP, http://www.cccp-project.net/ hent først insurgent, og tjeck om du har nogle packs liggende, afinstaller alt via kontrolpanel. hent så pakken, installer den og så er du klar, den er inklusive media player classic og zoomplayer, som er velegnede til matroska og h264.
Avatar billede ole-rahbek Nybegynder
19. maj 2006 - 20:18 #2
Mange tak! Nu virker det.

/Ole
Avatar billede adam0053 Nybegynder
19. maj 2006 - 20:57 #3
det var så lidt, hmm, tror det er første gang jeg har fået accepteret et svar