Avatar billede markbh Nybegynder
18. maj 2006 - 08:56 Der er 2 kommentarer

kan ikke logge på div servere!

hej allesamen.
Er helt ny herinde, er blevet henvist hertil, så bær lige over med mig hvis i mener jeg har postet et forkert sted :)

Mit problem er som følge:
Jeg må på et tidspunkt have pillet ved noget som jeg ikke helt havde styr på, da dette problem er opstået meget pludseligt og er absolut ikke en haj til IT såå :)
Spiller en del poker og andre spil via nettet, som så mange andre, hvor man jo downloader en software og så logger ind via den, når jeg så logger ind opretter den kontakt til server.. her er problemet så bare at jeg IKKE kan oprete kontaken til serverene! Indtil videre er problemet opstået ved følgende spil : Battlefield2, Cs samt følgende spillesofware: ladbrokes, betonbet, Pokerroom, absolut poker men har så tilgengæld ikke noget problem med partypoker, msn og sådan noget!!
Samtidig har jeg problemer med at åbne et par sider i firefox bla betonbet.com den side kan jeg kun åbne i explorer også noget der er sket samtidig med det andet problem er opstået.
Er helt blank på hvad det skulle være, har prøvet at lave en systemgendannelse, som er det eneste "trick" jeg kender såå håber der er en derude et sted der evt har oplevet noget ligende og har en idé til hvad problemet kan være :)
Spørg endelig hvis der er en information i mangler for at hjælpe, er helt på herrens mark :(

Det var så første indlæg fra mig herinde er sikker på det ikke bliver det sidste, et kanon forum i har her :)

Mvh

Martin
Avatar billede markbh Nybegynder
20. maj 2006 - 15:43 #1
slet ikke nogen der har en lille idé til hvad det kan være?? Det er ved at gå mig kraftigt på da jeg har nogen penge stående på de pågældende sider :(
Avatar billede markbh Nybegynder
22. maj 2006 - 20:20 #2
Hmm ser ikke ud til at der er nogen der kan hjælpe!

Er spørsmålet måske postet det forkerte sted?