Avatar billede wabbi Nybegynder
16. maj 2006 - 22:11 Der er 6 kommentarer

V: Website

Hej
Jeg vil gerne høre hvad i synes om http://wabbi.hotserv.dk i helheds indtryk, der modtages også oplysninger om evt. stavefejl... :-)

På forhånd tak!
Avatar billede trekkies Juniormester
16. maj 2006 - 22:49 #1
Under "Contact" siden er slet knappen med denne tekst "Slet alt" mens ALT andet på sitet er på engelsk.

Hvis jeg ikke skriver noget og klikker på "Send mail" knappen, så kommer der til at stå:
"The e-mail has not been send, fill out all text boxes!"
Måske en bedre beskrivelse, vil være god.

Jeg kan sende en mail til dig ved at skrive 1 bogstav i hver boks, måske en e-mail validator ville være godt.

Du skal passe meget på med at have din mail adresse på nettet, måske kan du bruge noget af dette:
http://www.html.dk/artikler/00041/
Koden er til .html og du koder i .php, men du kan se det igennem.
Avatar billede trekkies Juniormester
16. maj 2006 - 22:54 #2
Kan godt lide dine links, især Firefox og Notepad++, men Firefox findes i version 1.5.0.3 nu og du linker til 1.5.0.1.

Linket til Notepad++ virker ikke hos mig, men det er ikke din fejl, men du kan linke direkte til sourceforge, version 3.6 udkom her i lørdags.
Avatar billede domaz.dk Novice
17. maj 2006 - 06:51 #3
selve designet er fint nok og farvevalget spiller nu også ret godt sammen.

Det eneste jeg ikke rigtig bryder mig om, og det er nok en smagsag, er dine menu knapper. de flyder bare rundt der i toppen... prøv evt. at byg dem ind i banneret.
- men som sagt er det en smagsag.

Dit indhold kunne også bruge lidt mere struktur.
Avatar billede wabbi Nybegynder
17. maj 2006 - 07:33 #4
trekkies: Ok tak, jeg har rettet det med knappen, hvad mener du med en bedre
beskrivelse?

Og jeg får også lige rettet det med linkene!

domaz.dk: Ja har også tænk på noget med at sætte det sammen... :-)
Avatar billede trekkies Juniormester
17. maj 2006 - 15:44 #5
Wabbi:
Det jeg mener med beskrivelsen er at hvis man ikke har skrevet noget i "Name" boksen, så vil der f.eks. stå: "You have not writting any thing in the name box."
O.s.v. med de andre bokse.
Avatar billede trekkies Juniormester
20. maj 2006 - 17:40 #6
Du skriver bare når at vi skal kigge videre på dit site.