Avatar billede anoxia Nybegynder
16. maj 2006 - 14:36 Der er 2 kommentarer

Kan ikke logge på nogen FTP

Hej, søgte efter det her, men kunne ikke finde noget der beskrev præcis mit problem.

Har TDC Webspeed, og kan ikke logge på nogen FTP server overhoved. FTP servere der virker fint på andre internet forbindelser, dur ikke på den her.
Har ingen router, så kan ikke åbne op der. Har prøvet at deaktivere firewall, ved ikke hvad det skulle hjælpe, men der skete ikke noget.

Ligegyldig hvad jeg prøver at connecte til, får jeg timeout.
Har prøvet med flere forskellige ftp klienter, men lige lidt hjælper det.
Avatar billede Slettet bruger
16. maj 2006 - 14:58 #1
Du må nok beskrive dit problem mere nøjagtigt -

Du skal jo give dit firewall tilladelse til Internet

Jeg har også TDC og bruger nedenstående som FTP-prg og Win-firewall - brugte tidligere Bitguard firewall og den gav mig problemer

http://www.totalcommander.dk/index.php?page=download
Avatar billede Slettet bruger
20. august 2006 - 10:58 #2
Hvordan går det med problemet - er det løst  ????