Avatar billede snailey Nybegynder
15. maj 2006 - 14:58 Der er 3 kommentarer

Dansk Bredbånd - adgang hvornår?

Hej Eksperter

Er der andre her i Århus der har bestilt Dansk Bredbånd?
Det har jeg, jeg bor på Trøjborg.  Jeg har fået monteret en box på væggen, jeg regner med det er modemet? Men skal jeg nu vente på et brev fra DB, eller kan jeg mon tilslutte modemet og komme i gang? Får man ikke en kode? Er der nogen her fra Trøjborg der er kommet på nettet med dem endnu?

Jeg har skrevet til dem 3 gange, men får bare autosvar. Da jeg ringede fik jeg ikke et klart svar, og det lød til at de ikke rigtigt vidste det.

Mvh Moster
Avatar billede bredker Nybegynder
15. maj 2006 - 15:07 #1
prøv
hvis det virker er det da godt , virker det ikke må du vente lidt inu , der sker ikke noget ved at prøve , og tror ikke du skal bruge en kode , det bruges ikke andre steder
Avatar billede snailey Nybegynder
15. maj 2006 - 15:11 #2
Tak bredker, jeg prøver.  Ser lige om jeg er heldig der er nogen med lidt erfaring inden for Dansk Bredbånd, inden jeg giver dig points. :-)
Avatar billede snailey Nybegynder
25. januar 2007 - 20:56 #3
jeg ventede, så send et svar bredker