Avatar billede soylant Nybegynder
13. maj 2006 - 18:02 Der er 5 kommentarer

hjælp til XP media center

Hej Allesammen...

Ved ikke om det er det rigige sted jeg smider det her spørgsmål, men nu prøver jeg.

Har lige købt et Hauppauge PVR-150 tv tuner kort som jeg har installeret på min media center maskine probleemet er jeg ikke kan få billed på det...

Har prøvet alle driver på Hauppauge hjemmeside, har prøvet optil flere foskellige decoder osv.
men stadig uden held, har hentet Microsoft's Windows XP decoder checkup utillity og den sigen siger der er installeret kompatible decoder på maskinen.
Hvis jeg tager antenne stikket ud af kortet og sætter det op i fjernsynet er der perfekt billed på, men sidder det i maskinen er der kun lyd og radio kører også perfekt, kan bare ikke få billed på..

Håber der er nogen der kan hjælpe bliver snart grå håret af det her

Soylant........
Avatar billede wackey Nybegynder
13. maj 2006 - 18:04 #1
Jeg havde samme problem jeg fik det løst ved at installer powerdvd 6.. Prøv om det ik vil hjælpe.
Avatar billede soylant Nybegynder
13. maj 2006 - 19:08 #2
det har jeg allerede, jeg har både powerDVD og winDVD installeret men det vil bare ikke
Avatar billede soylant Nybegynder
13. maj 2006 - 19:14 #3
har lige prøvet at installere WinTV der hører til mit Hauppague kort, og når den skal scanne efter channel finder den ingen, men i media center er kanalerne der men kun med lyd... det er meget underligt
Avatar billede wackey Nybegynder
14. maj 2006 - 10:25 #4
Ja det lyder vildt underligt.. Ved ik hvad du så kan gøre.. Min sagde akuret det samme som din, men der hjalp det at installer powerdvd. Hvilken version af powerdvd har du installeret?
Avatar billede soylant Nybegynder
14. maj 2006 - 20:30 #5
det power dvd 6.0