Avatar billede nico-nico Nybegynder
13. maj 2006 - 12:38 Der er 1 kommentar

Problemer med AVG

Jeg kører med Firefox som browser, og indtil for en måned siden har jeg haft Norton Antivirus, men da min licens løb ud, har jeg siden haft AVG.

Der har aldrig været problemer med Norton, men da jeg fik AVG, begyndte der at ske underlige ting. Min mediaplayer blev af en eller anden grund slettet, det samme gjaldt Paint, WordPad og andre Windows-accessories. Derudover lukker mine browser-vinduer ned med en melding om fejl rigtig tit.

Har andre oplevet noget, der minder om det, og hvordan kan man i så fald afhjælpe det?
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
13. maj 2006 - 13:57 #1
Der er normalt aldrig problemer med AVG, men problemet kan være, at der ligger rester af Norton og konflikter. Det ser man ofte. Prøv at fjerne resterne her http://service1.symantec.com/Support/tsgeninfo.nsf/docid/2005033108162039 (følg vejledningen nøje) og bagefter slet alt hvad du har liggende af Norton og Symantec mapper.