Avatar billede rixi Nybegynder
11. maj 2006 - 08:35 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvad er en DSF-fil...og hvordan får jeg den åbnet i Illustrator?

Hej. Jeg sidder med en DSF-fil som jeg gerne vil have åbnet i Illustrator. Jeg ved ikke hvad program den er lavet i, men har fået af vide at det måske er Corel eller CAD. Er der nogen der kan hjælpe..?
På forhånd tak
Rikke
Avatar billede Slettet bruger
11. maj 2006 - 08:45 #1
http://extensions.pndesign.cz/dsf-file-extension-drivesurf-picture:e:2678 skriver lidt om det, men det ser ud til at være en langhåret affære. Hvis din fil ikke er af privat karakter vil jeg gerne forsøge at hjælpe dig, er du interesseret så mail filen til mig
Avatar billede rixi Nybegynder
11. maj 2006 - 09:25 #2
Det ville være rigtigt godt hvis du kunne kigge på den. Det er en lidt kedelig arbejds-fil, så det er ok at du ser den.

Hvordan får jeg sendt den til dig?

Rikke
Avatar billede Slettet bruger
11. maj 2006 - 10:04 #3
203040@travel-tilbud.dk
Avatar billede Slettet bruger
14. maj 2006 - 20:39 #4
Her må jeg gi`op, selv i DataCad som angiver at kunne åbne det filformat er der ingen respons, beklager
Avatar billede rixi Nybegynder
15. maj 2006 - 14:30 #5
Okay, nu lykkedes det mig faktisk selv at få den åbnet. Jeg hentede CorelDraw ned fra nettet og det viste sig at jeg derigennem kunne åbne filen og gemme den som en illustrator-fil.

Ellers tak Helgec fordi du ville kigge på det.

Men hvad gør jeg så nu, nå det er mig selv der har løst problemet? Bliver poinene så neutraliseret?

Rikke
Avatar billede never_mind Nybegynder
15. maj 2006 - 14:32 #6
bej du kan nu acceptere dit egt svar nederst i boksen til venstre (du skal markere dit navn og trykke på accepter for at lukke det)
Avatar billede Slettet bruger
16. maj 2006 - 19:40 #7
Ja det fatter jeg ikke jeg sidder selv med Corel både til Windows og Linux og der er ingen mulighed for at åbne filen. Pudsigt