Avatar billede lexlother Nybegynder
07. maj 2006 - 21:29 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Clon skærm på TV

Hvordan for jeg billede over på TV'et ??

Har indstillet skærmindstillingerne til 'clon' og kan også se en clon på mit TV. MEN selve mediaplayer skærmen er sort på TV'et !

Hvorfår det ?
Avatar billede speedytech Nybegynder
08. maj 2006 - 03:06 #1
Du skal ikke bruge 'clon' men sætte det op til 2 skærme, så kan du bare smide mediaplayen over på fjensynet, og så er den ikke sort..
Avatar billede lexlother Nybegynder
13. maj 2006 - 04:48 #2
jamen så blir' skrivebordet 'strukket' over på tv'et !?...eller hva' ?
Avatar billede thesurfer Nybegynder
13. maj 2006 - 23:47 #3
Ja.
Hvis du så vil vise en film, trækker du bare vinduet over på "skærm 2".. det plejer at være, helt ude i højre side..
Avatar billede Andarkelben Praktikant
24. maj 2006 - 11:29 #4
Problemet er, at de fleste film-viewers ikke kan håndtere at vise levende billeder, på mere end én skærm af gangen, og de vælger derfor at vise filmen på den skærm du har sat til primær-skærm. Du kan altså sagten bruges clone, men du skal skifte mellem hvilken skærm der er primær og sekundær, så dit TV er primær-skærm, imens du ser filmen. Dog vil du så opleve, at filmen er sort på din monitor, men hey! that's life.
Avatar billede lexlother Nybegynder
24. maj 2006 - 11:36 #5
Jeg sad og rodede med nogle driver m.m......jeg ved ikke helt hvor det er kommet fra, men...nu når jeg højre klikker på en media fil står der allenederst "play on my TV / monitor

og det virker perfekt....
Avatar billede lexlother Nybegynder
09. august 2006 - 00:12 #6
lukker