Avatar billede zambezi Nybegynder
30. april 2006 - 10:16 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Blu sky mellen grenene

Hejsa

Jeg skal sætte en blu sky på et billeder, hvor der er mange træer med meget fine grene...jeg bruger magik tool til at markere det område, hvor der skal komme blu sky på, men det er helt vildt sindsygt at sidder og klikke mellem grenene... Det tager 1000 år!

Findes der en bedre måde at sætte blu sky på billedet?
Avatar billede weblex Nybegynder
30. april 2006 - 10:38 #1
Hvis du fjerner hakket i contiguous i værktøjslinien kan du markere områder, som ikke er sammenhængende.
Avatar billede zambezi Nybegynder
30. april 2006 - 10:41 #2
Jeg har en dansk version...hvad hedder contiguous på dansk?
Avatar billede twotimes Nybegynder
30. april 2006 - 10:41 #3
nu ved jeg ikke lige hvad du mener med blue sky, men:

Prøv at gå op i select>color range.

Der kan du vælge alt der er en speciel farve, og rustere "rangen" med fuzzines. Så kan du jo markere den farve der allerede er bag grenene nu på én gang.
Avatar billede zambezi Nybegynder
30. april 2006 - 11:43 #4
Det hjælp, weblex! Tak for hjælpen! Hent points! :0)
Avatar billede weblex Nybegynder
30. april 2006 - 12:51 #5
Lyder godt for jeg ved sgutte hvad contiguous skal oversættes med :)
Avatar billede hcma Novice
30. april 2006 - 14:15 #6
tilstødende, som støder op til hinanden (eller grænser til hinanden)