Avatar billede eiland Nybegynder
06. maj 2001 - 15:16 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

finde ejeren af et ip nummer

Hej
Jeg har et ipnummer, hvor jeg godt kunne tænke mig nogle flerer informationer, om hvem der er ejeren.
Avatar billede eiland Nybegynder
06. maj 2001 - 15:17 #1
vil gerne vide hvordan man finder frem til dem.
Avatar billede nomiz Nybegynder
06. maj 2001 - 15:18 #2
Ved du evt. om det er et fast IP-nummer? Eller dynamisk? Du kan evt. prøve at ringe til de forskellige udbydere, og spørge om de har udleveret den pågældende IP, og i så fald, hvem.

/vh
Simon
Avatar billede eiland Nybegynder
06. maj 2001 - 15:19 #3
jeg ved ikke om det er fast eller dynamisk, og jeg vil ikke til at ringe rundt.
Avatar billede well_r Nybegynder
06. maj 2001 - 15:22 #4
Hvad mon du skal bruge det til?:)
Avatar billede handmade Nybegynder
06. maj 2001 - 15:24 #5
Download dette prog., \"Smartwhois\". Det kan muligvis hjælpe dig med at finde ejeren.

http://www.tamos.com/index.shtml

Avatar billede eiland Nybegynder
06. maj 2001 - 15:25 #6
Jeg har haft en ubuden gæst på min ftp.
Avatar billede handmade Nybegynder
06. maj 2001 - 15:26 #7
Yes, men den er vel sat op så uvedkommende ikke kan komme ind? :-)
Avatar billede makse Nybegynder
06. maj 2001 - 15:34 #8
Avatar billede eiland Nybegynder
06. maj 2001 - 15:40 #9
Tak det hvad jeg forventede en franskmand, der sider med sit ADSL forbindelse, og tror han er skide dygtig, fordi han nu kan finde et hul på en dansk server.