Avatar billede wan31 Nybegynder
26. april 2006 - 09:24 Der er 1 kommentar

Opgradering af CE

Hej, jeg tænkte på om det på en eller anden måde er muligt at få opgraderet sin CE 4.2 til CE 5.0 på en iPaq h1940???
Avatar billede badazz Novice
09. juni 2006 - 23:06 #1
umidlbart nej. softwaren til især HP maskiner er lavet specielt til den maskine de ligger i, og hvis h1940 ikke er leveret fra ny med CE5.0 indbygget, evt. i en senere 1940´er end den du har kan det bliver svært. evt. kan du være heldig at finde en ipaq med se samme specifikationer som din. også flashe den med softwaren med den, men det er ikke noget jeg vil anfebale dig at prøve da det kan gå helt galt. og din maskine kun ville kunne genoprettes på aut. værksted. de forskellige software kan du være heldig at finde rundtom på nettet, de kan ikke købes i butikker.