Avatar billede gubbermand Nybegynder
23. april 2006 - 00:39 Der er 1 kommentar

Fedora mailserver HJÆLP

Hej

Jeg leger lidt en fedora, som skal fungerer som mailserver, har gjort som div, guides fortæller.

Bruger postfix, samt cyrus imap.

Kan sende mails, og kan se dem i var/spool/mail, men jeg kan ikke hente dem, på min fedora oprettes der forbindelse til serveren, men der kommer ingen mails, fra XP maskiner bliver den ved med at spørge efter adgang kode samt bruger navn( ja det er de rigtige brugernavne samt adgangskoder).

Nu har jeg brugt 2 aftener på dette, og synes jeg har prøvet ale variabler HJÆLP.
Avatar billede keld_simonsen Nybegynder
23. april 2006 - 14:02 #1
Hvad mener med at du ikke kan hente dem? imap? Hvorfra? Fra dine XP maskiner?