Avatar billede western-amigo Nybegynder
21. april 2006 - 15:51 Der er 6 kommentarer

Pris på layout

Jeg har kigget lidt på http://www.esprezzo.dk/ som har et glimrende design, synes jeg selv. Da jeg selv overvejer at starte en webshop kunne jeg godt tænke mig at høre hvad layoutet, altså kun selve html-designet, af esprezzo.dk's forside + 1 underside?
Avatar billede datasource Nybegynder
21. april 2006 - 15:59 #1
Send evt en mail på pbf.soft@gmail.com så kan vi snakke om en pris.
Avatar billede datasource Nybegynder
21. april 2006 - 16:04 #2
Men jeg kan da sige så meget at prisen kommer til at ligge på mellem 1000 og 3000.
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
22. april 2006 - 14:34 #3
skriv evt. en mail med specifikationer til Rasmusvj@hotmail.com

Har massere af referencer som denne side så vi kunne nemt finde ud af noget og også til en billig pris.

håber på at høre fra dig :)
Avatar billede e_w Nybegynder
22. april 2006 - 23:16 #4
Hejsa, Skriv en mail eller tilføj mig på msn: williamengbjerg@hotmail.com

så finder vi en rimelig pris på det.. ;)

hvis det "kun" er for designet, vil jeg mene deromkring de 1000..

Mvh. e_w
Avatar billede trofo Nybegynder
23. april 2006 - 20:37 #5
Du er også velkommen til at kontakte mig på trofo@trofo.dk

Min pris er fra 745,- excl. moms.

Du kan se hvad jeg laver på www.trofo.dk

Mvh
Troels Hansen
Avatar billede sorensen_123 Nybegynder
26. april 2006 - 15:37 #6
Jeg laver det for 900 incl. moms, kontakt mig på msn/mail: msn@reanimation.dk