Avatar billede iostream Nybegynder
19. april 2006 - 17:28 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Vurdering af domæne

Hej eksperter...

Jeg har siden www.sourceload.com - men jeg har ikke tid til at lave på den. Jeg synes domnænenavnet lyger godt og derfor vil jeg nu sælge det. På forsiden kan i se nogle statistikker fra siden.
Så - Hvad er siden værd ?
Avatar billede mjl Nybegynder
19. april 2006 - 17:33 #1
Højeste bud er $2000 ??? Så sælg he he - det er meget for et domænenavn - hvis navnet skal være mere end kr. 100,00 værd, så skal det være fordi, man evt. lige præsis skal bruge det navn. F.eks. hvis mit firma hed "bodil", og du havde www.bodil.dk til salg ....
Avatar billede iostream Nybegynder
19. april 2006 - 17:56 #2
Det er jo trodsalt 100.000 besøgende om dagen...er det noget der vil hjælpe på prisen...ja de $200 (ikke $2000 skrivefejl :D) er en der har budt.
Siden har været på google adwords.
Avatar billede iostream Nybegynder
19. april 2006 - 19:35 #3
Slet ingen der ved bare sådan cirka hvor meget dette domæne er værd ?
Avatar billede iostream Nybegynder
19. april 2006 - 20:13 #4
Det jeg mere tænkte på var at domænet jo lyder rimelig godt og simpelt og kan bruges til en hel del, og så at der jo er så mange besøgende. En side med 100.000 besøgende om dagen må da kunne være en smule værd ?
Avatar billede mortenfn Nybegynder
19. april 2006 - 20:16 #5
Den har den værdi du vil være tilfreds med, så når du får et bud du syntes om, så sælg. Du finder jo aldrig ud af hvad du kunne have fået, for når den er solgt får du jo ikke flere bud!

Hvis du vil sælge for 100 så gør det, hvis ikke så.....

;O)
Avatar billede iostream Nybegynder
19. april 2006 - 22:32 #6
hehe ja tak mortenfn....du skal nok få en andel af poinstene for dine kloge ord...men er der ingen der bare har en fornæmmelse for hvad sådannoget er værd ?
Avatar billede mjl Nybegynder
19. april 2006 - 22:35 #7
For den rigtige køber, kan prisen være ret høj - måske flere tusind, men personligt, ville jeg ikke give kr. 1,00 da jeg ikke ved hvad jeg skulle bruge det til ...

Sæt navnet på auktion - f.eks. QXL eller lign., så vil du finde ud af, hvad prisen kan gå hen og blive ... held og lykke !
Avatar billede iostream Nybegynder
19. april 2006 - 22:41 #8
jo tak...ved i hvad læg i bare jeres svar (mjl) så skal i få jeres points
Avatar billede mjl Nybegynder
19. april 2006 - 23:07 #9
Behøver ikke points - håber det bliver et godt salg for dig !
Avatar billede iostream Nybegynder
19. april 2006 - 23:15 #10
okay tak...håber du kan bruge god karma ;)
Avatar billede mjl Nybegynder
20. april 2006 - 16:04 #11
... tak !
Avatar billede stephanryer Nybegynder
22. april 2006 - 15:33 #12
Jeg vil fraråde at bruge et dansk aktionssted men istedet bruger et internationalt for at få prisen højere op. Og som de andre siger så har du store indtjeningsmuligheder med alle de besøgende. Jeg ville ikke sælge til under $2500.
Avatar billede stephanryer Nybegynder
22. april 2006 - 15:37 #13
Måske mindre smart at have statistikker på dansk i bunden. :)
Avatar billede zurekk Nybegynder
04. maj 2006 - 21:31 #14
100.000 besøgende om dagen ^^
Hvad har du banket hovedet ind i?