Avatar billede skirk Nybegynder
19. april 2006 - 12:10 Der er 1 kommentar

Logon script der kan kopiere filen normal.dot fra en server

Hej

Jeg er ikke så skarp til vbs script, så jeg ville høre om der var en venlig sjæl der kan hjælpe mig med et logon script der skal kunne:

Når en bruger logger ind skal scriptet kopiere filen normal.dot ned fra en server og og ligge den lokalt på klienten, men kun hvis filen er blevet ændret/modified på serveren. Ydermere hvis brugeren er medlem at en speciel gruppe i Active Directory så skal den kopiere en anden normal.dot fil som ligger et andet sted på serveren.

Tror i det kan lade sig gøre eller?

På forhånd tak

Skirk
Avatar billede johncleese Nybegynder
02. juni 2006 - 22:23 #1
hey jeg er hellerikke så skrap til vbs. men hvis du tjekker microsoft scriptcenter der er nogle gode eksempler på hvordan man f.eks arbejder med filer og Active Directory.
http://www.microsoft.com/technet/scriptcenter/scripts/default.mspx
der plejer jeg at smutte hen og kopiere og klippe klister :)