Avatar billede lanthernen Nybegynder
19. april 2006 - 09:59 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Prob med installering af SQL2000

HEYSA

Jeg er ved at installere MS SQL2000 på en XP SP2 bærbar.

Jeg har installeret SQL mange gange men denne gang får jeg en fejl allerede efter jeg har valgt at installere på "Local computer".

Fejlen er: A PREVIOUS PROGRAM INSTALLATION CREATED PENDING FILE OPERATIONS ON THE INSTALLED MACHINE. YOU MUST RESTART THE COMPUTER BEFORE RUNNING SETUP.

Jeg har har genstartet flere gange og prøvet med en anden CD også. Fejlen er den samme. Det er en første installation. SQL har aldrig været installeret på den bærbare før.
Avatar billede ldanielsen Nybegynder
19. april 2006 - 11:03 #1
Avatar billede lanthernen Nybegynder
19. april 2006 - 11:30 #2
Avatar billede ldanielsen Nybegynder
19. april 2006 - 11:44 #3
Ja, det er vist den samme, ikke?
Avatar billede lanthernen Nybegynder
19. april 2006 - 11:44 #4
Men det er egentlig det samme du har fundet på en anden side, så smid et svar...
Avatar billede ldanielsen Nybegynder
19. april 2006 - 14:35 #5
svar

Gad vide om det virker ... :o)
Avatar billede lanthernen Nybegynder
19. april 2006 - 16:04 #6
Heysa

Det virker "næsten".

Når du sletter i regedit og genstarter, laves filen på ny.

Så jeg sletter filen, installerer SQL og genstarter først nu...

Spøjst....