Avatar billede smogle Nybegynder
18. april 2006 - 23:55 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

installering af Harddisk

Jeg har installeret en ny harddisk som slave og min computer kan sagtens finde den og registrere at den virker. Problemet er, at den ikke "popper" op i "denne computer". Den skriver inde under hardware i kontrolpanelet at denne enhed virker korrekt, men at den ikke er partitioneret og indentificeret. Men hvordan gør jeg det, når jeg ikke kan få adgang til harddisken?
Avatar billede levithan Nybegynder
18. april 2006 - 23:58 #1
start > kontrol panel > adminstration > computer management > disk managememt så skulle du gerne se harddisken derinde og partitionere den samt drev bogstav
Avatar billede levithan Nybegynder
18. april 2006 - 23:59 #2
Avatar billede mhenneberg Nybegynder
19. april 2006 - 08:53 #3
Du højreklikker på denne computer og vælger administrer.
Så klikker du på diskhåndtering under lagerenheder.
Så kan du se din nye fine disk, klikke på den og formatere den.
Så skulle den virke.
Avatar billede smogle Nybegynder
19. april 2006 - 09:12 #4
Så enkelt er det jo. Tak for svarene
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. april 2006 - 20:14 #5
Svaret...

levithan kom først med den samme forklaring som dig, mhenneberg, så hvorfor lave det som svar, når løsningen var givet?
Avatar billede levithan Nybegynder
19. april 2006 - 20:44 #6
john_stigers
ifølge coadmins har spørger lov til at vælge hvem han ønsker skal ha points uanset hvem der skrev det rigtige svar. så hvis du blot skrev "hej jeg hedder john og du skal blot formatere disken" så har spørger lov til at give dig pointne. underligt men sådant er det.
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. april 2006 - 20:45 #7
dvs. hvis du kommer med en løsning og glemmer at lave det som svar, så er det fuldt lovligt at kopiere din kommentar og lave et svar ud af det som accepteres af spørger??
Avatar billede levithan Nybegynder
19. april 2006 - 20:47 #8
hvis spørger syntes dit navn er fed så er det ifølge coadmins nok til at du kan få points uanset hvad du skrev. jeg skal se om jeg kan finde tråden til dig som dokumentation
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. april 2006 - 20:47 #9
ok :)