Avatar billede engberg Juniormester
13. april 2006 - 20:28 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Sjov potte

Hmm..

Der må også være nogle fædre herinde...

Vi mangler en sjov potte til pigen, men babysam og de andre har kun de almindelige kedelige...

Kan de ikke fås som drager, dinosaurer, heste, kør eller andet??
Avatar billede mobius6 Juniormester
13. april 2006 - 22:02 #1
hvad med en:
Vintage Crown Devon Staffordshire Chamber Pot. c.1913-1930's.
http://pages.tias.com/8731/PictPage/1922756939.html#images
det er da en pøllespand der vil noget :-)

jeg tror også at der måske er en hensigt med at "de" er forholdsvist uinspirrende,
så øglen koncentrerer sig om 'een ting ad gang. Jeg tror Freud ville have problemer med "kom lille Anna nu skal vi pølle på hesten". ?
Avatar billede engberg Juniormester
13. april 2006 - 22:08 #2
Freud har ret i meget, men han skal nu ikke bestemme om min datter skal have en dino-potte...

Dog er dit link desværre ikke lige hvad jeg havde i tankerne ;-)
Avatar billede l-lindberg Nybegynder
13. april 2006 - 23:58 #3
jeg tror hun er fuldstændig ligeglad med om det er en hest, hund, drage eller bare en almindelig potte :D
Avatar billede engberg Juniormester
14. april 2006 - 00:16 #4
tro mig - det er hun ikke.... er du måske ligeglad om det er ugebladet søndag, eller M! du læser i på lokummet?  ;-)
Avatar billede mobius6 Juniormester
14. april 2006 - 05:58 #5
jeg tror at du projekterer dine egne anale fantasier over på dit barn, hvis det vitterlig HAR betydning HVAD hun sidder på, og det ikke er selve "agten" der er det interessante, så er hun nok ikke parat til det endnu, så vent 2-3 uger og prøv igen
der MEGET vigtigt at børnene ikke presses i denne sammenhæng, eller for den sags skyld "lokkes" med legetøj i forbindelse med levering af fækalier. :-)
Avatar billede engberg Juniormester
16. april 2006 - 12:28 #6
Vi vil hverken lokke eller presse, hun er kun 1½ endnu, men det må da alt andet lige være mere spændende at sidde på en hestepotte end på en kedelig grå potte...
Det MÅ da findes?!
Avatar billede engberg Juniormester
06. november 2010 - 09:14 #7
smid svar
Avatar billede engberg Juniormester
19. november 2010 - 19:28 #8
lukker