Avatar billede xerofyt Nybegynder
10. april 2006 - 17:28 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Billig udbyder?

jeg har lige skrottet webspeed pga mega dårlig behandling... nogen der kender et andet stedhvor det er billigt??? gerne et hvorman kan unsgå at oprette fastnet... dog ikke et krav..
Avatar billede schwarz84 Nybegynder
10. april 2006 - 17:32 #1
Cybercity. Se fx en liste her: http://www.cybercity.dk/privat/produkter/adsl/adsl_tilbud/index.phtml#epsd498

Der står at man kun har 128 kbit i opload, men langt de fleste får nu 386. Du kan godt have ADSL hos dem uden en fastnettelefon, det har jeg selv...
Avatar billede xerofyt Nybegynder
10. april 2006 - 17:33 #2
også uden at skal have åbnet min fastnetlinje via TDC... det tager de nemlig mega meget for..
Avatar billede ducks Nybegynder
10. april 2006 - 17:35 #3
Hvis du ikke har fastnet skal du betale 6-700 i oprettelse og kan max få 2mbit hos CC. Hvis du ikke vil have CC og ikke fastnet, så må du nøjes med StofaNet der går gennem TV stikket, der skal du betale for deres TV samtidig og kan max få 1mbit for 340.
Avatar billede pinball Nybegynder
10. april 2006 - 17:40 #4
CPH METRONET
24MB = 395
http://www.cph-metronet.dk/

kender en som har det og har ikke haft problemer overhovedet,.
Avatar billede Slettet bruger
10. april 2006 - 18:16 #5
Du må nødvendigvis have en eller anden form for forbindelse, men du behøver ikke mere at have fastnet telefonabonnement.
Avatar billede ducks Nybegynder
10. april 2006 - 18:16 #6
Nu er det så ikke alle der bor i københavn
Avatar billede pinball Nybegynder
10. april 2006 - 18:18 #7
Kommentar: ducks
10/04-2006 18:16:10 Nu er det så ikke alle der bor i københavn

sandt. tænkte ikke på det ;)
Avatar billede schwarz84 Nybegynder
10. april 2006 - 18:25 #8
superman2006: Dækningsområdet er meget begrænset.

ducks: CC tilbyder op til 8mbit. Det er ikke korrekt at man ikke kan få mere end 2 mbit. Ud over at en 1mbit linje er dyrere hos Stofa (41 kr. dvs at oprettelsesprisen er sparet efter godt et år) så er der så vidt jeg ved begrænsning på hvor meget man kan hente om måneden hos Stofa. Derudover skal man jo faktisk have Stofa TV i forvejen for at få det hvilket xerofyt næppe har når han har haft Webspeed (som er internet gennem TDC's kabel TV).

xerofyt: Ja, du behøver ikke en fastnettelefon. Så koster det dog den oprettelse som ducks nævner. Alt hvad du skal bruge er inkluderet i Cybercitys løsning...
Avatar billede james_t_dk Juniormester
10. april 2006 - 19:52 #9
xerofyt>> Min bror har clearwire og er meget glad for det: http://www.clearwire.dk/

Men det kommer an på hvor i landet du bor.
Avatar billede xerofyt Nybegynder
10. april 2006 - 23:24 #10
er der ik nogen af jer der kender en udbyder man kan have mens man bor i Randers... pis os... blev da lige pisse forelsket i metro net :'(
Avatar billede xerofyt Nybegynder
10. april 2006 - 23:27 #11
det billigste jeg har fundet:

http://www.energiranderstele.dk/bredbaand.asp
Avatar billede ducks Nybegynder
11. april 2006 - 02:05 #12
scharz84, hvor ser du CC's 8mbit, for det er ikke ligefrem noget de råber højt om, og jeg kunne ikke få mere end 2mbit før jeg havde fastnet.
Avatar billede schwarz84 Nybegynder
11. april 2006 - 07:42 #13
ducks: Jeg er helt enig i at der mangler et ordentligt overblik over produkterne på Cybercitys side. Se fx her: http://www.cybercity.dk/privat/produkter/adsl/priser_og_produkter/
Der annonceres med en 4mbit linje. Jeg kan ikke finde den på 8mbit, men jeg er ret sikker på at de har den...
Avatar billede xerofyt Nybegynder
11. april 2006 - 21:09 #14
har lige været inde i deres butik idag.. og fik at vide, at man kun skal have fastnet hvis det er de helt små linjer... det tår også i en folder jeg fik med mig;

"på nogle adresser er det desværre ikke muligt at leverer 128/128, 5127128, og 4096/256 Kbit7s.
Levering af 128/128 og 256/128 er dessuden betinget af, at der er analog fastnettelefon eller Cybercity Telefoni på leveringsadressen"

så fik vi det på plads... men er der ik noget der er billigere???

PS.. der står intet om 8 mbit/s i folderen...

og har gennemgået stortset alt på deres HP... og har heller ikke der fundet noget på 8 Mbit/s.
Avatar billede xerofyt Nybegynder
11. april 2006 - 21:11 #15
"på nogle adresser er det desværre ikke muligt at leverer 128/128, 512/128, og 4096/256 Kbit/s.
Levering af 128/128 og 256/128 er dessuden betinget af, at der er analog fastnettelefon eller Cybercity Telefoni på leveringsadressen"

skulle der jo stå :)
Avatar billede james_t_dk Juniormester
12. april 2006 - 05:57 #16
Webspeed er da også billigt, men det ved du jo allerede. Hvad kan de dog have gjort ved dig siden du ikke vil bruge dem mere?
Avatar billede xerofyt Nybegynder
13. april 2006 - 22:17 #17
de fatter ik en skid... hver gang jeg holder lan (det sker af og til!), så skal jeg have større linje, og en fast IP... og de fatter ik at gøre det! og man kan højst få den boosted til 4 Mbit... og hver gang jeg skal have lavet det mindste om... så fucker de det op...
Avatar billede ducks Nybegynder
13. april 2006 - 22:24 #18
Jeg forstår ikke lige hvad du mener, for man kan vidst ikke få boostet Webspeed, det er kun Cybercity der har det. Webspeed tilbyder en fast max linie på 4/1mbit for 700 om mdr + 50kr for en fast ip.
Avatar billede ducks Nybegynder
13. april 2006 - 22:25 #19
Og så er det endda kun lidt under 600 ;-)
Avatar billede ducks Nybegynder
13. april 2006 - 22:27 #20
schwarz84; Er det ikke fordi man kun kan få 8mbit når man booster?