Avatar billede davidfossil Nybegynder
06. april 2006 - 10:35 Der er 1 løsning

Erfaringer med ConCor

Nogen der har erfaringer med udbyderen ConCor? Jeg har IKKE brug for henvisninger til andre udbydere, men udelukkende svar fra folk der faktisk er/har været kunder hos netop ConCor.

Jeg ved godt at "man får hvad man betaler for", men i dette tilfælde har jeg brug for noget billigt. Web10 er nu testet og jeg synes der er for dårlige svartider på web, samt lidt for hyppige nedbrud af enten web eller MySql. ConCor er en anelse dyrere, men hvad siger erfaringerne? Kører det stabilt, og er de hurtigt ude når systemerne går ned?
Avatar billede grafikeren Nybegynder
06. april 2006 - 14:31 #1
Jeg har nu over 20 hoteller hos Concor og bruger kun dem. Deres support er uhørt god og serverne er stabile, hurtige og har flot oppetid.

... jeg har på fornemmelsen at jeg ikke bare har været heldig. :o)