Avatar billede retrixz Nybegynder
04. april 2006 - 18:00 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Inspiration efterlyses. Og feedback

http://dahl-projects.com/

Min side. Den har været oppe i et stykke tid nu.

Jeg er interesseret i at høre, hvad i synes om designet, evt nogle forslag? fejl eller mangler?

Så kunne jeg også godt tænke mig at høre - om i havde nogle forslag til evt. indhold på siden? Et eller andet?

Tusinde tak for jeres tid!

(I skal ikke kigge på projekterne, jeg ved der er visse fejl endnu)
Avatar billede levithan Nybegynder
04. april 2006 - 18:41 #1
Siden ser da fin ud. Jeg kan godt lige effekten med bladene

Jeg syntes ikke der er så meget plads til udvidelser af menu systemet?

så har jeg fundet følgende fejl hvor siden ikke vises.
http://dahl-projects.com/1liners/indsend.php virker ikke
http://dahl-projects.com/1liners/kontakt.php virker ikke
Avatar billede duuink Nybegynder
04. april 2006 - 20:15 #2
Jeg synes designet er najs altså enkelt og moderne..

jeg ville nok selv have valgt en anden farve end sort, idet at den ikke rigtig fitter med det grønne.

ellers er det najs
Avatar billede maqhem Nybegynder
04. april 2006 - 20:49 #3
Måske du skulle vælge en anden font til overskriften? Courier New er en smugle for computer-agtigt...

Og så vil jeg give duuink ret i, at sort nok er en forkert farve som  baggrund.
Hvis du laver baggrunden mørkegrå i stedet for, eller måske nørkegrøn?

Og så syntes jeg det er alt for uhyre simpelt og primitivt, at lave dine breaks (de horisontale, hvide streger) af en masse sammensatte underscorer!?

Og hvad sker der lige for siden når man vil se hvad 1-Liniers er? Så kommer man ind i et helt anden "miljø". Sort over alt! Og hvorfor alle disse farver på dine tekster? Hvide, grønne og blå - forvirrende ;)

Og som en sidste ting: hvorfor reklamerer du for Messenger!?!?!? Kan se et stort messenger-symbol inde på 1-Liniers-siden (http://dahl-projects.com/1liners/index2.php). Det ser lidt sjovt ud, at placere det dér.

Men hvis du holder dig til dét design, man kommer ind på som det første, så vil det være super. Det andet har man se for mange gange før ;) Syntes nemlig designet på indexet er super flot, men husk blot en ikke-sort baggrund, så er den der!

Håber du kan bruge det - og husk: måske lød det ondt ment, eller nedgørende eller sådan noget - men sådan skriver jeg desværre. Det hele var godt ment :D Håber du kommer videre med din side.

Og lige en alersidste ting: Informations siden er en anelse breddere end de andre sider - det kan ses på de tre vertikale streger til højre...
Avatar billede retrixz Nybegynder
05. april 2006 - 10:49 #4
Super fedt feedback Maghem! Hvis der ikke kommer flere svar i løbet af i dag, får du pointene!

Jeg ville blot spørge, om du evt havde en farvekode på den grå du nævner, som skulle erstatte den sorte. Jeg har ekspermenteret med det længe, og har ikke rigtig kunne ramme en der passede. :)

Tak endnu engang.
Avatar billede maqhem Nybegynder
05. april 2006 - 19:02 #5
Hvad med følgende:

GRØN:

0x001500
0x041A00
0x063500

GRÅ:

0x101210
0x161616
0x181B1D

?
Virkelig glad for at kunne hjælpe :D
Avatar billede retrixz Nybegynder
05. april 2006 - 21:03 #6
Prøver lige en af de grå.

Er virkelig også glad for at få hjælp :D
Avatar billede maqhem Nybegynder
05. april 2006 - 21:18 #7
Nu har jeg jo ikke selv koderne over sitet, så jeg kan ikke se det endelige resultat jo. Men tak for point :D

Men jeg tænkte på... Du kunne jo faktisk godt beholde bare de to-tre uderste frames sorte, for ligsom at danne en ramme... :)
Og måske tage hele indhakket (lige under menuen) med som en del af rammen. Så det bliver lidt som dette:

┌------\__________
│ ______________ │
││              ││
││_____________││
└----------------┘

Shit hvor er det grimt, men det forklarer vel principet ;)
Avatar billede maqhem Nybegynder
05. april 2006 - 21:19 #8
HHAHAHAHA! Men selvfølgelig ikke når specialtegn bliver til koder. haha, kæft det er ugly. Nåh, pyt. Det gør ikke så meget...

Nicolaj
Avatar billede retrixz Nybegynder
06. april 2006 - 16:22 #9
Hehe... Forstår det ikke :)?.... Paint, og upload.. Er vejen frem..

Peter
Avatar billede maqhem Nybegynder
06. april 2006 - 17:28 #10
Var nogle af farverne brugbare?