Avatar billede botha Nybegynder
04. april 2006 - 11:51 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Program til datostempling af fotos

Jeg mangler et program som kan dato stemple et billede ud fra de data der står i billede filen.

Jeg ved at ACDSEE kan skrive datoen under billedet, men jeg vil gerne have det til at stå PÅ billeder nede i højre hjørne, ligesom de normalt gør når kameraet datostempler.

Nogen der kender et program der kan gøre det?
Det må gerne kunne fungere som en batch kommando så den kan lave et bibliotek ad gangen.
Avatar billede themhpe Nybegynder
01. juni 2006 - 22:26 #1
Dette program kan hvad du spørger efter, men er shareware, så du bliver nødt til at
slippe en mindre sum for at kunne bruge programmet ud over prøvetiden.

Eksempel på bl.a. præcis hvad du søger her, samt yderligere info om programmet:
http://www.watermarker.com/watermark-protector/watermark-examples.aspx

//The M.h.p.e.
Avatar billede themhpe Nybegynder
01. juni 2006 - 22:36 #2
En lille tilføjelse:
Er ikke sikker, men dette program kan måske noget af det du søger, og er umiddelbart det
eneste gratis watermarking program jeg kender til. Er dog slet ikke sikker på om det har
datomærkningsfunktion, men det er vel værd at prøve.

http://www.pictureshark.com/index.htm

//The M.h.p.e.
Avatar billede botha Nybegynder
02. juni 2006 - 10:56 #3
Det virker fint - tak for hjælpen

svar venligst
Avatar billede themhpe Nybegynder
02. juni 2006 - 18:04 #4
Det var så lidt. Håber det virker tilfredstillende.

//The M.h.p.e.