Avatar billede thomasdd Nybegynder
02. april 2006 - 17:22 Der er 6 kommentarer

3d programmer

Hej, Jeg skal bruge et ptogram hvor jeg kan lave et bil i, Men er ikk så meget inde i alt det og det er Projekt vi skal lave til sommer. Prisen betyder ikk det store.
Avatar billede dksith Nybegynder
02. april 2006 - 22:30 #1
3d studio max eller Maya..

De har en masse gode tutorials her inde: http://3dtotal.com
Avatar billede osborne Nybegynder
02. april 2006 - 23:21 #2
Ja som dksith siger så er 3ds max eller Maya begge gode. Her en tutorial som, hvis du følger den, vil føre dig igennem hele processen i dette tilfælde med modellering af en fiat500 helt fra start til slut:

http://67.15.36.49/team/Tutorials/fiat500/fiat500.asp

Håber du kan bruge det
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
03. april 2006 - 10:36 #3
Du kan downloade programmet Blender 3D, som er ganske gratis:
http://www.blender.org/cms/Home.2.0.html

Der er masser af communities, som kan give dig hjælp og inspiration. Held og lykke med det!
Avatar billede thomasdd Nybegynder
05. april 2006 - 20:28 #4
Mange tak , men i ved ikke hvor jeg kan få noget start hjælp til 3d studio max?
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
05. april 2006 - 20:30 #5
Bare søg efter 'tutorial 3d studio max' så kommer der tonsvis af sider frem.
Avatar billede osborne Nybegynder
05. april 2006 - 21:49 #6
www.3dtotal.com - under free stuff > tutorials
www.3dmaxer.dk - dansk site med rigtig god hjælp osv.

www.cgtalk.com - site for professionelle men mange gode hints og vejledninger også

www.3dbuzz.com - Gode begynder-video-tutorials (på englesk)
- Tilmeld dig (gratis) og log ind
- Gå til Video training, og agree
- Vælg 3ds max og download de videoer du ønsker

HÅber det hjælper