Avatar billede farving Nybegynder
31. marts 2006 - 12:38 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

søger program

Jeg søger et lille freeware program som jeg kan bruge til at lave en skitse af hvordan et evt produkt ville se ud...

Kunne være kanont hvis der var en størrelses indikator så jeg havde en chance for at lave et størrelsesforhold, fx hvis jeg har et rum på 2x2meter så kan jeg indsætte de tal...

Hvis i ellers ikke kender et freeware program så ellers bare et kanont program....
Avatar billede ducks Nybegynder
31. marts 2006 - 13:11 #1
Er det noget i stil med SketchUp du mangler?

http://www.sketchup.com/
Avatar billede farving Nybegynder
31. marts 2006 - 14:16 #2
Jeg vil da lige kigge på det, det ser nemlig umiddelbart interessandt ud
Avatar billede farving Nybegynder
03. april 2006 - 21:25 #3
Nu har jeg kigget lidt på det og rodet med det, og nej det er ikke præcist det jeg søger...

Det jeg er interesseret i, er et program hvor du (ikke laver et rum) men du arbejder i et rum, fx indretnings 3d?
Avatar billede farving Nybegynder
05. april 2006 - 10:44 #4
Åbenbart ikke andre programmer, men da jeg alligevel leger med sketchup så får du point for det
Avatar billede ducks Nybegynder
05. april 2006 - 11:59 #5
Jeg forstår ikke, hvad det er du mangler. SketchUp kan godt bruges til at putte forskellige elementer ind, som står i et rum fx håndvask på et badeværelse
Avatar billede farving Nybegynder
05. april 2006 - 12:01 #6
Hmm okay, dette har jeg bare ikke lige kunne finde ud af...

Men må lige læse guiden lidt bedre så
Avatar billede ducks Nybegynder
05. april 2006 - 12:08 #7