Avatar billede pretsmann Nybegynder
29. marts 2006 - 15:05 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

spf opsætning

Jeg forsøger at tilføje en spf streng - Når jeg derefter laver en spf lookup får jeg flg. fejl No space in SPF string...

Jeg har lavet spf således:
v=spf1 a ip4:81.201.139.219 mx:mail.777inc.com ~all

Så vidt jeg kan se er der lavet mellemrum!

Spf lookup kan ses her: http://www.dnsstuff.com/tools/spf.ch?server=info@brandstone.co.uk&ip=81.201.139.219

Er der en forklaring på dette?
Avatar billede bjornicle Nybegynder
29. marts 2006 - 16:55 #1
ser ud til at dnsstuff's spf checker ikke virker, andre melder tilsyneladende ok og din txt record ser fin ud
Avatar billede pretsmann Nybegynder
29. marts 2006 - 17:54 #2
Ja det kunne se ud som om det er ok...

Men så er der denne fejl:
ERROR: One or more of your mailservers does not accept mail from "<>". Mailservers are required by RFC1123 5.2.9 to accept mail from "<>".
Avatar billede pretsmann Nybegynder
29. marts 2006 - 18:20 #3
fejl rettet på mailserver...

Lukker spg!