Avatar billede Slettet bruger
28. marts 2006 - 16:14 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Olympus µ[MJU:] 700, godt eller skidt?

Overvejer at købe et Olympus µ[MJU:] 700, men er lidt i tvivl om dette er et godtkamera. Mit budget ligger i prisklasen 1500kr til max 2500kr. Så 2000kr for dette olympus infinder sig godt i prisklassen. Nogle der har erfaringer med kameraet? Eller bare Olympus generelt?

Vh Rasmus
Avatar billede Slettet bruger
28. marts 2006 - 16:16 #1
Avatar billede fimbul4 Nybegynder
21. december 2006 - 12:14 #2
Hej Rasmus...
Som spritny bruger her hos "Ekspeten" så jeg lige din forspørgsel mht Olympuskamera. Du har sikkert allerede anskaffet dig et kamera, men hvis du ikke har købt et endnu, vil jeg anbefale dig at kigge godt på Olympus SP-510UZ - et helt nyt kamera fra for ca. 2 måneder siden med fremragende egenskaber. Enkeltbillede og video, supermakro ned til 3 cm, 7.100.000 pixel, 38-380 mm optik (10xoptisk - 5xdigital Zoom), RAW & JPG, EXIF og PictBridge, 21 automatik-indstillinger for motiv og meget mere s'føli. Pris: 2.150 kr. + hvad du skal have af hukommelseskort/taske. Kameraet er ikke et decideret lommekamera. Jeg har selv tidligere haft et sådant, men dette er meget nemmere og laver nogle fremragende billeder i alle "Modes".
Jeg købte mit kamera hos https://webshop.kamerahuset.dk/catalog/ og de sælger dem lige så hurtigt de kan få dem ind af døren.
Good Luck
Hilsen Fimbul4 alias Per Edlers