Avatar billede _creator_ Nybegynder
28. marts 2006 - 15:31 Der er 2 kommentarer

Hjælp mig videre med mit bådspil

Jeg er i gang med at lave et pådspil, men jeg bliver ved med at ha' problemer med hittest. NU har jeg også mistet overblikket over det.

Hid til har jeg lavet så meget www.knassar.net/nik/boat.fla

Men jeg vil gerne ha' båden til at ha flere hit-punkter. Ligesom de har fundet ud af her http://www.eksperten.dk/spm/291122

Kan nogen hjælpe mig ind på den rigtige kurs?
Avatar billede _creator_ Nybegynder
29. marts 2006 - 01:17 #1
Jeg er vist helt off track... har været alt for længe væk fra AS... jeg har fået MC ind i båden, til hjørnerne, men _x og _y roterer ikke med når båden roterer.

ex.: _root.boat.vu._y+_y har jeg skrevet båd MC'et for at finde _y på forreste venstre hjørne. Er jeg nødt til at lave en Math funktion til det også eller?
Avatar billede _creator_ Nybegynder
29. marts 2006 - 01:18 #2
barklund, hvor er du i nødens stund? :)