Avatar billede abnesher Nybegynder
28. marts 2006 - 10:15 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Styr på .swf-filerne

Hejsa,

Jeg har efterhånden så mange .swf-filer på min arbejdsmaskine, at jeg har mistet overblikket over, hvad der er hvad og hvad der ligger hvor....så når jeg fx skal bruge en flash jeg lavede for 1 år siden, ja så kniber det med hukkommelsen.

Er der nogen der kender til et program, der virker som fx. googles Picasa, bare med swf-filer? Altså et program der hurtigt danner en database over alle swf-filer på min harddisk og derefter præsenterer dem for mig via nogle mindre thumbnails, som jeg så kan scrolle igennem.
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
28. marts 2006 - 13:44 #1
Jeps, der er masser af dem her:
www.kortlink.dk/2kc7
Avatar billede abnesher Nybegynder
28. marts 2006 - 13:45 #2
tak skal du have!

Jeg vil tjekke dem ud nu :)

Skriv et svar, så vil jeg godkende det.
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
28. marts 2006 - 13:49 #3
:-)
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
28. marts 2006 - 13:51 #4
Iøvrigt kan jeg varmt anbefale Googles Desktop Search, hvis du kan huske bare en smule af navnene. Det er ekstremt hurtigt at bruge.

www.desktop.google.com