Avatar billede pede123 Nybegynder
26. marts 2006 - 10:41 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke åbne "antiv systemprocess"

Hej !
Jeg har et problem, jeg kan ikke åbne aktiv systemprocess (CTRL+ALT+DELETE) Jeg ved ikke hvad der er sket, eller hvad jeg har gjort.. Kan ikke beskrive det mere, nogen der har en idé om hvad der kunne være galt?
Avatar billede haverslev Novice
26. marts 2006 - 10:51 #1
Se nr. 58 - måske det er din løsning:

http://www.hcma.dk/tips51to60.htm#no58
Avatar billede fromsej Praktikant
26. marts 2006 - 11:50 #2
Det kan være virus, jeg har lige renset en hvor samtlige windows relaterede exe filer var inficerede.
Tjek lige om Regedit virker, gør den ikke så prøv scannerne fra denne artikel:
http://www.eksperten.dk/artikler/755
Avatar billede pede123 Nybegynder
26. marts 2006 - 12:09 #3
Jep!.. Mit regedit virker heller ikke..
Skal jeg lægge en log af hijackthis herind?
Avatar billede pede123 Nybegynder
26. marts 2006 - 12:11 #4
Fromsej: det virkede!.. læg lige et svar så får du lige nogle point.
Avatar billede fromsej Praktikant
26. marts 2006 - 12:12 #5
Ja, men kør lige Dr.Web først, den reddede min kollegas datters den anden dag, den rensede alle exefiler, så Windows kørte upåklageligt bagefter.
Jeg vil gerne se det allernederste af Dr.Web loggen, startende med Scan statistics.
Avatar billede fromsej Praktikant
26. marts 2006 - 12:13 #6
Det lyder godt, den scanner er det rene guld.*S*