Avatar billede hundevennen Nybegynder
22. marts 2006 - 09:24 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

vil ikke vise .doc eller .xls og .ppt filer

jeg har en lille lokalside køre under localhost på min maskine - med et dropdownmenusystem - alt virker når menupunkterne linker til html eller asp sider, men når linket er til en doc xls eller ppt fil vil den ikke vise siden - alle links med doc og xls og ppt er sat til _blank og siderne ligger alle i rodenaf sitet?
Avatar billede hundevennen Nybegynder
22. marts 2006 - 09:24 #1
er der en IIS instilling jeg mangler?
Avatar billede snowball Novice
22. marts 2006 - 09:28 #2
Hvilken IIS bruger du?
Avatar billede hundevennen Nybegynder
22. marts 2006 - 09:35 #3
den der følger med XP pro
Avatar billede hundevennen Nybegynder
22. marts 2006 - 09:36 #4
faktisk sidder jeg og laver det på en 2000 og der kører det og nårjeg så lægger det over på en bærbar med samme biblioteksstruktur virker det ikke
Avatar billede hundevennen Nybegynder
22. marts 2006 - 09:37 #5
og den bærbar kører altså XP pro
Avatar billede snowball Novice
22. marts 2006 - 09:55 #6
Hvilken fejl får du helt præcist?

Prøv evt. at tjekke rettighederne på Office filerne og se om IUSR_PCNAVN har adgang til dem.
Avatar billede hundevennen Nybegynder
23. marts 2006 - 09:29 #7
Jeg får et lille gult advarsel nedei venstre hjørne og når man lukker den op står der en henvisning til min topframe hvor jeg har en menu der kalder de filer som nævnte og der står så adgang nægtet.
Jeg har observeret, at der i egenskaber på filerne ikke er et faneblad der hedder sikkerhed - hvordan får jeg det åbnet?
Avatar billede hundevennen Nybegynder
28. marts 2006 - 14:55 #8
det var rettighederne gi et svar
Avatar billede snowball Novice
28. marts 2006 - 15:21 #9
Oki :)