Avatar billede hurra Novice
21. marts 2006 - 21:20 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Apache/PHP sikkerhed niveau/debug

Jeg har lige opdateret min apache og php. Det har givet en del problemer. Jeg har kunne læse mig til at standart sikkerheds niveauet er hævet en del. Jeg har fået det op at køre nu, og har lavet nogle sider, og det virker godt nok.

Mit problem er nu at jeg kan ikke finde den indstilling der kan give mig noget af alt det rigtigt rare debug information serveren plejede at skrive på skærmen til mig, fx hvis man havde glemt en ";" et sted i php koden ville den skrive et eller andet med hvilken linnie fejl en var i.

Det er godt nok trælst at finde fejl når det eneste jeg for at vide nu er at der er en fejl :)

Hvordan får jeg det information slået til igen ?
Avatar billede ttopholm Nybegynder
21. marts 2006 - 23:45 #1
I din php.ini-fil er der en linie der hedder display_errors off, den skal sættes on
Avatar billede hurra Novice
22. marts 2006 - 17:34 #2
Du har jo ret :) Tak for hjælpen, du skal ha nogle points.
Avatar billede ttopholm Nybegynder
22. marts 2006 - 17:49 #3
Her er mit svar så ;-)
Avatar billede hurra Novice
22. marts 2006 - 18:25 #4
Så er pointene her ;) Fortsat god dag.