Avatar billede haug Nybegynder
20. marts 2006 - 22:45 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Media player starter sammen med winXP ?

Hej,

Er i gang med en kollega's pc som jeg har renset for spyware etc.

Men et problem står tilbage, windows media player starter op sammen med winxp og jeg kan ikke lige finde årsagen til hvorfor den skulle gøre det.

Nogen med gode ideer, please

haug
Avatar billede kabbak Professor
20. marts 2006 - 22:50 #1
Prøv at kikke i
C:\Documents and Settings\BrugerNavn\Menuen Start\Programmer\Start

om der ligger en genvej til mediaplayer der, hvis så slet den

kik også her

C:\Documents and Settings\All Users\Menuen Start\Programmer\Start
Avatar billede Slater Ekspert
20. marts 2006 - 22:56 #2
Eller den nemmere måde:
Gå ind i kør, skriv "msconfig", enter. Vælg fanen "Startup", og slå den fra i listen.
Hvis den ikke findes dér, er der noget galt.
Avatar billede jokkejensen Novice
20. marts 2006 - 22:56 #3
ellers kig under "start" ved at skrive "msconfig" i "kør" menuen...
Avatar billede jokkejensen Novice
20. marts 2006 - 22:56 #4
sorry vip, ikke for at gentage :)
Avatar billede haug Nybegynder
20. marts 2006 - 23:29 #5
Hej igen,

Jeg kunne bruge din måde Viperine, den ser ud til at virke. Efter flere genstarter har jeg stadig ikke set playeren starte op, kanon.

Send mig et svar, så du kan få dine point

haug
Avatar billede Slater Ekspert
21. marts 2006 - 09:54 #6
Gerne :)
Avatar billede Slater Ekspert
21. marts 2006 - 09:58 #7
jokkejensen -> Heh. 25 sekunders forskel. Det sker jo ;)

Undrer mig dog nogle gange, når der kommer en ind flere timer efter sidste post er oprettet, og gentager næsten ordret hvad der allerede står. Men nogle mennesker har vel bare travlt :P
Avatar billede jokkejensen Novice
21. marts 2006 - 19:52 #8
hæh, ja jeg så det først efter jeg havde sendt :)