Avatar billede drgraa Nybegynder
17. marts 2006 - 21:03 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Partitioner forsvinder??

Jeg har en harddisk, hvor partitionerne forsvinder og optræder som uformateret. Jeg har prøvet fixmbr og fixboot, samt formatere dem igen, men det samme sker igen efter et stykke tid (timer til dage).
Nogen der har forslag til, hvad der kan være galt?
Avatar billede 2003-fyren Nybegynder
17. marts 2006 - 21:06 #1
et gæt, er det en maxtor disk på over 120GB ?
Avatar billede drgraa Nybegynder
17. marts 2006 - 22:05 #2
Det er en Western Digital 160GB (WD1600JD)
Avatar billede tubber Juniormester
17. marts 2006 - 22:57 #3
Jeg har haft en disk der gjorde det for 2 uger siden, det skete for mig altid ved installation af windows, jeg bruger pt disken i en anden maskine, men mit bundkort er sendt ind, og jeg har fået besked på det er blevet ombyttet, så et gæt kunne være der er røget en IDE controller.......
Avatar billede drgraa Nybegynder
21. november 2006 - 12:01 #4
Problemet blev løst ved at bruge testdisk (www.cgsecurity.org/wiki/TestDisk). Slettede alt, skrev en ny partition table og boot sector til HD'en, siden har der ikke været problemer.