Avatar billede jballe Nybegynder
16. marts 2006 - 10:57 Der er 2 kommentarer

Apache og FCKeditor

Jeg har hentet FCKeditor (super editor i øvrigt) og skal siden integrere den på min hjemmeside.
Lige nu er problemet imidlertid at toolbarene (nærmest selve FCKeditoren) ikke kommer frem, hvis jeg har siderne liggende på min Apache server. Åbner jeg html-filerne virker det fint og henter filerne fra min IIS fungerer det fint, men henter jeg de samme filer fra min Apache server virekr det ikke....

Er der nogen der har oplevet det før? Eller har nogen idéer til hvad jeg skal prøve? Syntes jeg har prøvet at søge på nettet efter lign. historier uden held...
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
16. marts 2006 - 11:08 #1
Det må være svært at sige noget kvalificeret om uden flere oplysninger, eller et link.

Ligger filerne i det rigtige katalog?
Kører din Apache på en Linux, hvor der forskel på store og små bogstaver i filnavne?
Avatar billede jballe Nybegynder
16. marts 2006 - 16:54 #2
Ja altså jeg kan sagtens browse alle filerne både javascript og html siderne.
Både Apache og IIS kører på min egen WinXP computer og ligger i den samme mappe på computeren (hvor stien i øvrigt er med små bogstaver). Jeg synes det er meget mærkeligt, men jeg har virkelig ikke idéer til hvad jeg skal prøve i håb om at få det til at virke. Jeg har prøvet at kopiere de filer som jeg har på min egen computer/min egen IIS/Apache til tilsvarende placering på min web-server der kører Linux og Apache og der virker det uden problemer