Avatar billede prodigy01 Nybegynder
15. marts 2006 - 22:32 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

DirectX vil ikke installeres

Ved ikke hvad problemet er men,
den siger at:
"Softwaren du installere, har ikke bestået kontrol af kompatibilliteten med Windows XP osv.."
.
Det sker når jeg er ved at installere DirectX
Avatar billede drgonzo Praktikant
16. marts 2006 - 00:07 #1
har du prøvet at hente en ny directX og så prøve igen?
Avatar billede prodigy01 Nybegynder
16. marts 2006 - 08:36 #2
Ja!
Det er det jeg prøver at installere.. Men den melder jo fejl.
Avatar billede drgonzo Praktikant
16. marts 2006 - 08:48 #3
det er det jeg mener prøv at hent en ny install pakke.. evt fra download.com
Avatar billede prodigy01 Nybegynder
16. marts 2006 - 14:11 #4
nej virker stadig ik
Avatar billede drgonzo Praktikant
16. marts 2006 - 14:14 #5
kan du ikke vælge at fortsætte install selvom det ikke er kopatibelt? eller installer sp2 der ligger directX 9.0c integreret
Avatar billede drgonzo Praktikant
18. maj 2006 - 11:44 #6
Hallooo vi hjælper jo ikke for sjov, var det ikke en ide med noget respons, ellers får vi jo aldrig løst problemet :)
Avatar billede prodigy01 Nybegynder
30. juli 2006 - 14:01 #7
gammelt indlæg.. lukker
jeg fandt ik frem til noget, men computeren er formateret nu .