Avatar billede bigo Nybegynder
02. maj 2001 - 15:40 Der er 8 kommentarer og
3 løsninger

overhaling udført.. kommentarer udbedes

Hejsa..

Jeg er ikke helt sikker på at jeg er færdig. Men det ser umiddelbart sådan ud.

Har i nogen kommentarer til http://www.dulmens.dk/fisk
Avatar billede nil.dk Nybegynder
02. maj 2001 - 15:41 #1
Det ville godt nok hjælpe lidt på motivationen med nogle points *GG*
Avatar billede bigo Nybegynder
02. maj 2001 - 15:43 #2
det har du da ret i *g*
Avatar billede abruscato Nybegynder
02. maj 2001 - 15:43 #3
hmmmm.... Jeg synes den ser noget tam ud... Mere indhold tak!

Du bør nok også kigge efter en anden farveprofil... Kig evt. på http://www.html.dk/artikler/00021/ for lidt inspiration
Avatar billede nil.dk Nybegynder
02. maj 2001 - 15:45 #4
Forsiden er meget hvid (tom)

De blå farver skærer noget i mine øjne.
Avatar billede Techwork Praktikant
02. maj 2001 - 17:24 #5
Av den blå farve gør ondt i øjnene. Det er vel ikke meningen at man skal have solbriller på få at se på din side :-)

Du skulle nok overveje at nedtone den blå farve lidt. Desuden må jeg give nil.dk ret i at den er lidt hvid. Måske skulle du overveje nogen flere farver, eller evt. et baggrundsbilled.
Avatar billede Slettet bruger
02. maj 2001 - 18:26 #6
Tja, jeg er da glad for at du ikke er sikker på at du er helt færdig.. :-)

5@13 for design
03@ for kommunikation af budskab
9@13 for mærkeligt indhold
Avatar billede bigo Nybegynder
02. maj 2001 - 18:46 #7
ok.. budskabet er lidt tyndt. (Der er ikke noget endnu..)

Jeg leger bare lidt..

Farverne.. Well, enig. læser lige html.dk tingen..
Avatar billede mnv Nybegynder
03. maj 2001 - 07:19 #8
Avatar billede bigo Nybegynder
03. maj 2001 - 08:52 #9
Gud.. det har jeg sgu helt overset.. (har ikke fået nogen mail om det fra exp.. ) men nu skal du bare se...
Avatar billede bigo Nybegynder
03. maj 2001 - 14:08 #10
anyroads.. jeg har nu set at den mørkegrønne farve som jeg har som baggrund er ret afslappende.. hvilke farver kan jeg så bruge til mine kasser..(har læst html.dk tingen..)

designmæssigt nogen ideer.. jeg er løbet lidt tørt lige her og nu..
Avatar billede plexx Nybegynder
20. maj 2001 - 11:51 #11
Hvis det er meningen at det skal ligne en fejlmeddelelse så er det lykkeds for dig.