Avatar billede itbjarne Nybegynder
13. marts 2006 - 22:54 Der er 1 kommentar

Søges: IT Konsulent med programmørerfaring

ProxyCo søger konsulent til at varetage teknologiprojekter, med fokus på det strategiske produkt OMNITRACKER.

Til vores strategiske produkt, OMNITRACKER, som gennem stor fleksibilitet og mange anvendelsesmuligheder inden for styring af ITIL Service Management, workflow, eTracking, Help-Desk, Customer Relationship Management (CRM) og Change Management, søger vi en IT Konsulent med baggrund inden for softwareudvikling til at servicere vore kunder i Danmark og i udlandet.
OMNITRACKER, som er et nyt produkt på det Danske marked, er udviklet af det Tyske firma OmniNet, hvor produktet har stor succes hos firmaer som Siemens, T-Systems, Airbus, Novartis Pharma, Datev, TrendMicro og mange flere. ProxyCo har dannet projektpartnerskab med OmniNet med det formål at sælge, implementere og supportere OMNITRACKER i Danmark.

Arbejds- og ansvarsområder
Gennem et struktureret uddannelsesprogram i samarbejde med vore partnere i Tyskland og Belgien, vil du blive i stand til at implementere OMNITRACKER hos vore Danske kunder, hvor aktiviteterne omfatter:

·    Interview med kundens medarbejdere for at afdække interne og eksterne arbejdsprocesser
·    Analyse og dokumentation af kravspecifikationer med udgangspunkt i workshops i samarbejde med kunden
·    Definition og konfiguration/programmering af kundens løsning i OMNITRACKER
·    Implementering, undervisning og efterfølgende service/support

Du vil samtidig blive ansvarlig for teknisk implementering og support af standard IT installationer (Netværk, Windows, evt. Linux) både internt og hos vore kunder.

Personlige egenskaber
Der lægges stor vægt på at du besidder kundeorienterede og professionelle præsentations- og kommunikations-egenskaber, er selvorganiseret, vurderende/analytisk og er god til planlægning/opfølgning.

Kvalifikationer/mulig uddannelsesmæssig baggrund
·    Datamatiker, gerne med softwarekonstruktion/design og projektledelse som linie.
·    Du skal have kendskab til projektorienterede arbejdsmetoder og med teknisk kompetence inden for C++, COM, .NET, VB eller lignende. Kendskab til ITIL/CMM(I) er ønskeligt, men ikke en betingelse.
·    Engelsk i skrift og tale. Gerne Tysk, men ingen betingelse.
·    Evt. relevant efteruddannelse

Ansættelse
Stillingen er på fuld tid fra vores kontor i Haderslev.
Specielt i opstarten skal du være indstillet på rejseaktivitet til vore partnere i udlandet, hvilket vil reduceres i takt med udbygningen af kundegrundlaget i Danmark. Stillingen ønskes besat hurtigst muligt – men vi venter gerne på den rigtige person.
Vi forventer at du stiller egen bil til rådighed mod godtgørelse i henhold til statens takster.

Løn
Fast grundløn med bonus afhængig af dine forretningsmæssige resultater.

Ansøgning
Ansøgning modtages helst elektronisk via email til proxy@proxyco.dk
Alternativt kan skriftlig ansøgning sendes til: ProxyCo, Hirsevej 16, 6100 Haderslev.
Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til Birger Rosager, tlf. 70 27 16 27 (gerne efter kl. 17.00).

www.proxyco.dk
Avatar billede itbjarne Nybegynder
13. marts 2006 - 22:57 #1
Spørgsmål gennem eksperten besvares naturligvis også :-)