Avatar billede apex Nybegynder
12. marts 2006 - 13:37 Der er 1 kommentar

HP vs19e fladskærm

Jeg har købt en HP vs19e. Jeg synes ikke den står særlig godt, det ses blandt andet som på alm. tekst på fx internetsider - (1280x1024) kan det være rigtigt?

Det skal lige siges, at det ikke er skærmkortet, da jeg har en HP f2105 tilsluttet samme skærmkort - og den står fuldstændig klart.
Avatar billede strych9 Praktikant
12. marts 2006 - 15:43 #1
Benytter du DVI på den vs19? Det tror jeg du skal ved den opløsning siden VGA nok er for langsomt til at give et klart billede.